Toiminta

Länsi-Vantaan Kokoomus on Kokoomuksen aktiivinen paikallisyhdistys.  Tarjoamme jäsenillemme poliittisen informaatio-, keskustelu- ja vaikuttamisfoorumin.

Yhdistys osallistuu  Kokoomuksen eduskunta- ja kunnallisvaalikampanjoihin.  Yhdistys osallistui aktiivisesti vuoden 2021 kunnallisvaaleihin.

Yhdistyksemme  vaikuttaa  Kokoomus-puolueen, piirin -ja kunnallisjärjestön päätöksentekoon sääntöjen mukaisella tavalla.

Länsi-Vantaan Kokoomus on alueellinen edunvalvoja.   Koska yhdistyksen hallituksen jäsen  Oskari Iivarinen valittiin valtuustoon, jäsenilläme on suora vaikutuskanava Vantaan kunnallisasioihin. Oskarin lisäksi valtuustoon valittiin jäsenemme Maari Raja-Aho. Lauri Kaira ja Manav Phull. Valtuuston 1. ja 2. varajäsenen pailla on myös hallituksemme jäsenet Minna Erkkilä ja Jukka Nevala.

Yhdistyksemme tavoitteisiin kuuluu palvelutarjonnan tasapuolisuus  koko Vantaan alueella. Toiminta-alueena on Pähkinärinne,  Askisto,   Vapaala,  Varisto,   Petikko,   Rajatorppa,   Hämeenkylä ,  Hämevaara   ja Linnainen. Kehitämme yhteistyötä   lähialueiden kokoomusyhdistysten kanssa.